Thursday, August 27, 2015

White/black head remover terbaik!

muka aku open pores besar bule tahan.
white head, black head bersepah.
mcm2 pakai, gitu jugak la.
tapi idok le cm kawah gunung brapi tu.
licin lagi la muka tu.
eheh.. nak jugak.

aku mmg rimas tgk black head ke white head ke..
bila pori muka besar, kotoran masuk, maka jadilah black head smua tu.
aku ni simple je, takda nak make up beriya pun.
cuci muka, pakai toner pakai bedak, pakai lipstik dah siap.
kadang2 pakai day krim ke apa.
kadang2 sgt la.
malas.
ada la beli serum tapi mcm tak berkesan sgt.
bila tgk black head tu mula la gatal tgn nak picit2.
klau kat umah guna besi tu la.
sakit wohhh.

hari tu jumpa masker utk tanggalkan black head ni.
bapak best!
pernah beli dah sebelum ni tapi tak best mcm ni.
lama dah aku beli and pakai.
aku rasa best sebab tu aku share.



ni ha..
apa ke nama aku pun taktau sebab ni produk dari vietnam.
tulisan vietnam kat situ.
ramai je yg jual online tapi mahal bule tahan.
padahal bekas kecik je ni.
botol ni tinggi dia dlm 1inci lebih je aku rasa.
tak ingat tapi serius kecik je.

walau kecik berbaloi beli okes.
ia kecil ia hebatttt..
hehehe.
ko pakai ni, jgn kata black head bule keluar, hidung pun bule tanggal ok.
hahahahaha..
seriusssss..
sebab dia melekat kuat.
mcm gam pun ada.
sebab tu aku kata paling best!
sesetengah tu mcm tak keluar sgt pun.
stress je pakai.
nak tanggal kemain sakit  tapi hampeh.



datang dgn kertas skali utk tampal.
mula2 sapu dulu benda alah tu, pastu lekatkan kertas tu kat hidung ko.
aku siap pakai sampai ke pipi smua.
bawah2 mata tu.
keluar habis!
pedih sket la masa nak tari keluar tu but skay je.
takda la sakit mcm nak beranak tu pun.

lepas sapu, laju2 pelekat kertas tu.
pastu tunggu sampai kering baru tanggalkan.
dlm 15mnt klau betul2 kering dah bule tanggal.
tgk la, klau tak, tunggu dulu.

hasilnya, mabelessss..



nampak?
biji2 tu white/black head la..
dlm gambar mungkin tak jelas sgt, tapi keluar.
pegang tu rasa berbiji kasar je.



nampakkk?
tu kuning2 tu yelah tu..


bnyk keluar.
puas hati..

pas tu, bule cuci muka utk cuci baki yg melekat kat muka.
mudah je nak cuci, kena air, gosok2 habis tanggal.

selalu dlm 2-3 minggu aku pakai la sekali.
pas cuci muka semua kadang2 aku pakai serum ke toner ke nak tutup pores tu balik.

kalau ada yg berminta boleh email or whatsapp aku.
murah je aku jual.
sebotol RM5.
postage RM6.
beli 1 - 8 botol, postage RM6 jugak.
beli sebotol tak berbaloi nak pos.
share ramai2 beli, ok la kan?
meh pm kak yah laju2..

email : azziahnawawi@gmail.com
whatsapp : 019 5735910

nak cepat, wasap la. email kut tak perasan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...