Wednesday, January 13, 2016

Make over pintu kabinet dapor

projek gedik2 namanya ni.
hahaha..
seronok sebab Mr DIY dah ada kat aloq staq sana.
syok beli wallpaper murah.

hari tu aku beli wallapaper yg jenis border tu.
saja beli sebab murah dan lawa.
hahahah..
pastu tersadai tak tau nak lekat kat mana.
ulang alik masuk dapur, tetiba mentol atas kepala menyala.
tinggggg..
ideaaaaaaaaaaaaaaa..
hahahaha



pintu kabinet dapor aku.
kaler apa tak tau nak kata ni.
soft brown kut.
aku yg pilih kaler ni sebab table top kaler dark brown and ada corak2 kaler ni sket.
dah lama rasa bosan tgk plain je.
marilah kita do someting.



selepas.
lawa ke idok?
hahahaha..

aku lekat kat bahagian hujung.
bucu nak buka pintu tu.
eh, paham ke..
smua ada 10 keping pintu kabinet dapor aku tu.
4 pasang, lagi 2 tu tak berpasang sebab kat penjuru.
gambar penuh kabinet dapor takda la pulak.

dah siap pasang smua, tanya laki ok ke tak?
dia diam ja.
hampessssssssssss.
nak pasang susah oi sebab Aniq kacau.
hahaha.
nak ukur nak potong tu la.
nak pasang sapsapsoi ja pun.
Amni kata lawaaaaaa.
ok la, terubat hati mama.



close up wallpaper yg digunakan.
ada kaler soft brown sket, kira ok la kan?

lawa ke idok?
hihi...

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...