Tuesday, September 20, 2016

Dapat reward dari tokey kacang parpu

bulan lepas dapat hadiah @ reward dari tokey Kacang Parpu Aja Crunch..
seronotttttttttttttttttttttttttt kita,,
walau bukanlah besar hadiahnya, tapi kalau org kasik hadiah, mestilah seronok kan?

aku sesaja ja join team ni jual kacang parpu pedas ni.
lagipun aku kenal tokey dia.
dulu keja sini jugak but now dah berhenti sebab mengikut suami.
before this, both keja kat Perlis.
pastu husband dia dapat tukar ke Melaka.
diorg dua2 org Melaka, seronok  la dpt blk tempat sendiri.
masa dia kat Perlis, Aja buat kek, roti, brownies and mcm2 lagi jual.
aku selalu beli jugak dgn dia sbb tu quite close.
pas dia balik Melaka, buat kacang parpu pedas ni pulak.
pun laku keras.
then bila dia buka utk agen, try la cuba nasib.

masa bulan puasa lepas, dia offer kat semua agen.
agen yg dpt jual 100 botol dan ke atas akan dapat hadiah.
aku ngam2 je 100 tu.
hahaha.
Alhamdulillah.
2 org agen dapat kali ni.
dulu pernah dapat gak, buku motivasi.

bulan lepas sampailah hadiahnya..


bila org bagi hadiah ni, bukan harga jadi ukuran.
kalau dah org kasik, mahal murah tetaplah seronok and syukur.

wangi oi perfume ni.
duk teringin nak beli skali dapat hadiah.
syiokkkkk.
aku pilih VS, Boomshell.
serius best and tahan lama bau dia.

biarpun simple saja reward ni, tetap memberi kesan di hati ni.
lagipun jd agen ni tak besar sgt modal.
untung pun Alhamdulillah boleh bantu sket2 dlm belanja harian.
ada jugak sumber rezeki lain selain gaji bulanan.

tq tokey!!


* pada yg nak try Kacang Parpu Aja Crunch boleh contact aku. utk details, klik sini..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...